۱۳۹۰ فروردین ۱۳, شنبه

اخراجیهای 3 حداقل باید 17 میلیارد تومان فروش کند


یک نتیجه گیری منطقی:
پرده نخست:روز پس از 22 بهمن بود که روزنامه کیهان نوشت در سرتاسر ایران 50 میلیون نفر به خیابان آمدند (منبع).بماند طبق نظر کیهان چند میلیون دیگر نتوانستند بیایند و یا اینکه شرایطش را نداشتند. معمولا هم کسی که 22 بهمن برای راهپیمایی می آید طرفدار نظام و محصولاتش است.
 
پرده دوم: مسئولان نظام بارها اعلام کرده اند که وضع اقتصادی مردم بسیار خوب است. درکشور فقیر نداریم (منبع). رشد اقتصادی بسیار بالایی داریم و مردم ایران نسبت به مردم اقتصادهای بزرگ وضع زندگی بهتری دارند. پس همه ی این مردم توانایی رفتن به سینما را از لحاظ اقتصادی دارند.
 
پرده سوم: پس تا اینجا طبق گفته های مسئولان، از 75 میلیون نفر، حداقل 50 میلیون نفر طرفدار رژیم هستند. تعداد 200 سالن سینما باز و فعال هم وجود دارد(منبع) و اخراجیهای 3 در 30 سالن به نمایش در می آید.(منبع).و به گفته دیگری در 35 سالن(منبع).اخراجیهای 2، 79 روز بر پرده سینما بود(منبع) و ممکن است که اخراجیهای 3 نیز به همین تعداد روز بر پرده سینما باشد.گنجایش هر سالن سینما را به طور میانگین 400 نفر حساب می کنیم. بهای بلیت تقریبا 3 هزار تومان است.سینماها تقریبا در 7 سانس کار می کنند. پس روزی 3000×7×400=8400000(هشت میلیون و چهارصد هزار تومان) عاید هر سینما می شود.79 روز ضربدر 30 سالن سینما ضربدر مبلغ بالا می شود:19908000000(نوزده میلیارد و نهصد و هشت میلیون تومان).پرده نخست و پرده دوم به این خاطر گفته شد که ببینیم چه قدر از مردم طرفدار نظام هستند و آیا همه ی آنها توانایی مالی آمدن به سینما را دارند یا خیر.اصلا بیش از دو میلیارد تومان را کم می کنیم. به خاطر کسانی که اطلاع ندارند و یا نمی توانند بیایند.فیلم باید 17 میلیارد تومان را فروش کند یا نه؟
 
پوستر اخراجی های 3

۱ نظر:

  1. baba delet khoshe ha , in binamosaye arab... inghadar bache por ro hastan ke az ro nemiran

    پاسخحذف