۱۳۹۰ فروردین ۳۰, سه‌شنبه

از اینکه به جای کار عملی، نشستم و به لینکها امتیازمی دم،خسته شده ام


خسته شده ام، از اینکه جای اینکه تلاش کنم دو نفر رو آگاه کنم، نشستم و به دعوای استیل آذین و پرسپولیس امتیاز می دم .از اینکه به جای اینکه شبها به خودم زحمت بدم و برم شعار نویسی کنم، می شینم و به فحشهایی که مردم تو سایتها می دن می خندم، خسته شده ام. به جای اینکه توی برنامه های محیط زیستی شرکت کنم، می شینم و به خبر خشک شدن دریاچه ارومیه مثبت می دم خسته شده ام. از اینکه دست کودک نیازمندی رو نمی گیرم و به جاش از خبر فقر هموطن هام گریه کنم، خسته شده ام. خسته ام از اینکه دنیا رو سبز می خوام، اما هنوز وجود خودم زرد رنگه. می خوام جهان رو درست کنم، اما حاضر نیستم از خودم آغاز کنم. بهتره که هم اکنون نقطه ای برای آغاز باشه. آغاز شمع روشن کردن به جای لعنت فرستادن به تاریکی.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر